Visninger:0 Forfatter:Site Editor Publiceringstid: 2020-11-04 Oprindelse:Websted
Efter flere måneders planlægning, design, konstruktion og dekorationsarbejde kommer SPRSUN udvidet og opgraderet varmepumpeshowroom endelig til.Den moderigtige og korte præsentationsstil matcher i høj grad med SPRSUN-brandets image.Beliggende i hovedkvarteret for virksomheden SPRSUN (Guangzhou, Kina), er den nye udstillingshal ikke kun et vigtigt vindue til at vise varemærkets image, men også en vigtig bærer for at afspejle virksomhedens omfattende styrke.
Hele produktudstillingshallen er opdelt i to hovedtemaområder: Husholdningsproduktudstilling og Kommerciel produktudstilling, bl.a. Monoblok DC inverter luftkilde varmepumper, Split EVI DC Inverter luftkilde varmepumper, DC Inverter Swimming Pool luftkilde varmepumper, husholdnings luft kilde varmepumpe vandvarmere, kommercielle luft kilde varmepumpe vandvarmere, vand/jordvarme varmepumper osv. Udstillingshallens rum er generelt opdelt i fire dele: brand image område, produktudstillingsområde, brugeroplevelsesområde og forretningsforhandlingsområde.Hver del er uafhængig, men indbyrdes forbundne.Kundeorientering tages fuldt ud i betragtning under designprocessen for at give oplevelse af høj kvalitet fra kundernes perspektiv.
Efter flere års markedsudforskning i ind- og udland er det avancerede mærkedifferentieringsbillede af SPRSUN blevet dybt forankret i den internationale varmepumpeindustri.Den officielle lancering af SPRSUN opdateret udstillingshal har skubbet dens markedsføringsfremskridt til et nyt niveau og har fremskyndet opgraderingen af SPRSUN brandstrategi.På nuværende tidspunkt gennemfører virksomheden en total optimeringsreform, opbygger et stærkt brand-driftssystem og fortsætter med at uddybe strategisk positionering, hot-sælgende produkter, effektiv eftersalgssupport, højkvalitetskanaler, brands popularitet, brands omdømme osv. Vi stræber efter at levere kvalitetsservice til flere partnere med en ny holdning.
Året 2020 er et år med kontinuerlig og stabil udvikling for virksomheden, og også et nøgleår for SPRSUN fra kvantitativ forandring til kvalitativ forandring.Ved at styrke ledelsen, teknologisk innovation, produktionsoptimering, markedstransformation, talentintroduktion, kulturelt byggeri og andre aspekter opretholder SPRSUN et sundt, stabilt og stærkt udviklingsmomentum.Selv i den brede udbredelse af den globale COVID-19-epidemi har vores oversøiske salg opnået en enorm vækst.
Nu har SPRSUN opbygget en uafhængig standardproduktionsbase på næsten 30.000 kvadratmeter med en årlig produktionsværdi på over 44 millioner amerikanske dollars.Virksomhedens produkter eksporteres til mere end 60 oversøiske lande og regioner, herunder Europa, Oceanien, Afrika, Sydøstasien osv. Samtidig har virksomheden gennemført et dybtgående kanalnetværk på de indenlandske kinesiske VVS-markeder, og har opnået bemærkelsesværdige præstationer.
Den helt nye oplevelsesudstillingshal, corporate image og marketingsystem, som er blevet styrket af virksomheden med store investeringer, har spillet en vigtig rolle i brandtransformation og -opgradering.Dernæst vil SPRSUN yderligere integrere allokeringen af fordelagtige ressourcer og videnskabeligt forbedre produktionsudstyr, forskning og udvikling af nye produkter, kanalkonstruktion, reklameinvesteringer, eftersalgsservice, rekruttering af talenter osv. Vi vil stræbe efter at levere bedre produkter og bedre service til vores partnere og kunder.