Geotermisk interesse spænder over alle aldre på Jordens dag 2017 Visninger:0 Forfatter:Site Editor Publiceringstid: 2017-04-26 Oprindelse:Websted
Den 22. april fejrede mennesker over hele kloden Jordens dag.Denne ferie tjener som en påmindelse for mange om det vi alle er nødt til at gøre vores del for at bevare planeten. Mens nogle planter træer, genbruger eller renser parker, er HVACR industri fremhæver styrken af geotermisk opvarmning og afkøling. En jordvarmepumpe, eller jordvarmepumpe, overfører varme til eller fra jorden og bruger jorden som varmekilde om vinteren eller køleplade om sommeren.På grund af dens brug af den varme, der genereres af jordens kerne er geotermisk energi i vid udstrækning anerkendt som en vedvarende energikilde. Når forbrugere søger vedvarende komfortløsninger, er geotermisk derfor ofte entreprenørers førstevalg. MILLENNIALS VS.BOOMERE Millennials er kendt for at være konstant forbundet til internettet, hvilket har givet dem navnet nettet generation.Derfor er millennials tilbøjelige til at udføre omfattende research, før de foretager en investering eller køb. 'Millennials har overhalet og er nu muligvis den største gruppe af forbrugere i landet,' sagde Tim Wright, national salgschef, Enertech Global LLC.'De er også de mest teknologikyndige inden for generationerne. Selvom de bærer gæld, har de stadig en tendens til at se på alle deres muligheder, når det kommer til teknologier.Mens investeringsafkast [ROI] spiller ind, de ser også på, hvordan de påvirker miljøet.' Tim Litton, direktør for marketingkommunikation, WaterFurnace Intl.Inc., sagde geotermisk er en perfekt pasform til millennials. 'Millennials har en tendens til at være mere villige til at betale for bæredygtighed, er bedre uddannede og teknologielskende – hvilket er smukt meget den ideelle geotermiske kunde,' sagde Litton. 'Vi arbejder på at nå denne befolkning tidligt, så når de begynder at lede efter måder at konditionere deres hjem på, de er allerede klar over fordelene ved geotermiske varmepumper give.' Men selv med al deres forskning og kærlighed til alt det teknologiske, ender mange millennials med at vælge ud af et geotermisk køb på grund af økonomiske årsager. Derfor er det faktisk mere etableret og finansielt. socialt sikre babyboomere, der udgør den største procentdel af geotermiske kunder. 'Mens mange identificerer millennials som værende mere energibevidste, tror jeg, at energibesparelserne er vigtige for baby boomer generation også,' sagde Chas Kerin, seniortræner, Bosch Thermotechnology Corp. 'Også luksusen faktor, som geotermiske enheder giver, er en større motivation for denne generation.' Steve Smith, præsident og CEO, Enertech Global LLC, bemærkede, at størstedelen af Enertechs geotermiske kunde- mers er babyboomere. 'Størstedelen af vores kunder falder i aldersgruppen 55-64,' sagde Smith.'Vi tror på, at dette udvikler sig hurtigt, dog i høj grad på grund af millennials' besættelse af forskning.Vores børn fortæller os ting, de finder i deres forskning, og der er et skub og træk der med den informationsoverførsel.Også, som en generation, tror jeg, vi baby boomers er miljømæssigt bekymrede, men et flertal af vores beslutninger er baseret på det faktum, at geotermisk enheder giver et betydeligt afkast af investeringen. 'De ældre generationer har været rundt om blokken og har betalt en masse regninger,' fortsatte Smith.'De har wa- tched gaspriserne går op og ned.De indser, at det er cyklisk.' NY KONSTRUKTION Dem, der søger at bygge nye hjem, er mere tilbøjelige til at identificere fordelene ved at investere i geotermisk energi, sagde Craig Lazinsky, marketingchef, Bosch Thermotechnology.De planlægger sandsynligvis at blive i disse nybyggede hjem i flere år og anerkender de enorme besparelser, de vil opnå i det lange løb. Der er en anden proces, når du sælger til en person, der bygger et nyt hjem,' sagde Lazinsky.\ Custo Mere, der lytter til entreprenører, forklarer fordelene ved geotermisk energi, erkender, at mens de forudgående omkostninger er højere, det er vil spare dem penge år for år.Når de først får dette, er de mere tilbøjelige til at jagte en geotermisk enhed.Installationsprocessen for eksisterende boliger kan være kompleks, men det er det ikke virkelig tilfældet i nye hjem.' Smith har fundet ud af, at den geotermiske salgsproces er nemmere, når du uddanner de nye husejere eller bygherrer på omkostningsbesparelser, energibesparelser og øget komfortniveau. 'Der er mange fordele ved geotermiske systemer, og den eneste ulempe er de højere omkostninger på forhånd' sagde. 'Hvis vi har en halv time til at forklare alle fordelene ved geotermien, føler vi, at vi er mere tilbøjelige til at sælge kunde- mers på det. Når vi har beskrevet, hvordan geotermi fungerer, dets fordele og de langsigtede besparelser, kunder er mere tilbøjelige til at Træd tilbage og sig: 'Vi kommer til at være her i mange år, så dette er den perfekte mulighed at gribe ind i vores fremtid energiomkostninger, da denne sløjfe varer evigt, og udstyret vil overstige 20-25 år.' Der er en stor investering i løkken går ingen steder, og der er ingen udendørsenhed at forholde sig til.Når kon- brugere er ordentligt uddannede, vi føler mere end 70 procent vil vælge geotermisk.' VÆR UNIK Den geotermiske installationsproces er ikke noget, som enhver entreprenør er uddannet og trænet i.De der WHO er udstyret med de rette færdigheder og viden har helt sikkert en fordel i forhold til konkurrenterne. 'Entreprenører drager fordel af at sælge geotermisk varme, fordi det adskiller dem,' sagde Kerin.'Markedet er ikke mættet med geotermiske entreprenører, så for dem, der tilbyder det, gør det dem anderledes, og de kunne ses som eksperter i det markedssegment,' sagde Kerin. Geotermisk giver entreprenører endnu en komfortmulighed at præsentere for kunderne.Derudover viser den skræddersyet mers de er respekterede for hvert hjem eller virksomhedsejers komfortbehov såvel som miljøet.Det her hjælper med at skabe tillid mellem kunder og entreprenører, da det viser, at entreprenører er ude efter mere end salg; de er investeret i kundernes langsigtede velbefindende. 'Hvis jeg træder til og er kundens konsulent og fortæller dem de forskellige muligheder, de har for at varme og køle deres hjem, vil de se dybere ind i, hvad der er tilgængeligt, hvilket skaber et tillidsbånd til entreprenøren,' sagde Smith.'Dette adskiller dem fra entreprenører, der bare giver priser. Hvis to virksomheder sælger geotermisk og kun én tager sig tid til at uddanne forbrugeren og gøre sig fortjent til deres tillid, det er den virksomhed, der er den ene hvem skal gå væk med et salg.' Derudover har mange kyndige entreprenører, der installerer geotermiske enheder, befundet sig på arbejdspladser lave fejlene fra andre entreprenører, der ikke tog sig tid, lærte, hvordan man korrekt installerer jordvarme systemer. Selvom det ikke er det ideelle opkald, giver dette unikke fix-it-marked indtægter og tilbyder entreprenører en måde at konvertere forstyrre kunder til kunder for livet. 'At sælge geotermisk varme er en måde at etablere dig selv som en højteknologisk HVAC-virksomhed,' sagde Russ Donnici, grundlægger, Mechanical Air Service Inc., San Jose, Californien.'Forsigtigheden er, at du hellere bliver trænet godt, ellers har du det problemer.Vi tjener faktisk flere penge på at reparere dårligt installerede geotermiske anlæg end på at installere nye. Vi laver også ekspertvidner retsmedicinske analyser af fejlbehæftede systemer, når en retssag er involveret.' Salg af jordvarme kan også tiltrække en mere velhavende kundebase. 'Geotermisk er et element med højere billetpriser, der er godt for enhver entreprenørs bundlinje,' sagde Litton.'Ville du hellere bruge din tid og dine ressourcer på at sælge et $7.000 job eller et $25.000 job?Hvis du ønsker at tiltrække flere high-end arbejde, geotermisk er et produkt, du bør bære.' Rob Minnick, præsident og CEO, Minnick's Inc., Laurel, Maryland, er enig og siger, at nogle mennesker er villige til at bruge flere penge på et sundere livsmiljøs navn. 'Vi fokuserer på at gøre hjemmene sundere, mere komfortable, sikrere og effektive,' sagde han.'Nogle vil bruge mere penge til at bo i sundere hjem, da de ser disse udgifter som en investering og ikke en omkostning.' OMKOSTNINGER I KERNEN Mens nogle entreprenører har haft stor succes med at sælge geotermisk udstyr, har andre ikke. De højere forudgående omkostninger ved geotermiske systemer holder nogle entreprenører tilbage fra at dykke ned i geotermiske systemer teknologi, fordi deres salgsdemografi ikke er opsat på at bruge mere, end de skal på deres HVAC enheder. 'Geotermisk energi er vedvarende, men det er dyrt,' sagde Donnici.'Medmindre kunder er dedikerede til at blive grønne og har et solcelleanlæg eller en stor disponibel indkomst, er de uvillige til at betale de ekstra penge.'I vores område, det har vi fandt ud af, at 90 procent af de mennesker, der oprindeligt viser interesse for geotermisk varme, faktisk vælger høj- effektivitet, konventionel systemer på grund af omkostningshensyn.' Bare fordi kunderne ønsker at være grønne, betyder det ikke, at de har råd til at forkaste de nødvendige greenbacks- sarligt til dække omkostningerne. 'Omkring 25 procent af vores kunder er interesserede i grønne teknologier, og af dem er omkring halvdelen af dem rent faktisk købe grønne teknologier,' sagde Matt Bergstrom, præsident, Thornton and Grooms Heating & Air Con -konditionering, Farmington Hills, Michigan.'Vi lavede en masse research og endda noget træning, men besluttede ikke at hoppe på geotermisk vogn på dette tidspunkt.' Men ikke alle står over for denne udfordring.Nogle virksomheder har stor succes og profit vækst med deres geotermisk salg.Som et resultat hævder disse succesrige geotermiske virksomheder, at geotermisk bør være den første tilbyde, du giver kunder på grund af dets langsigtede omkostninger og miljømæssige fordele. 'Geotermiske varme- og kølesystemer er mesterværkerne inden for HVAC-teknologi,' sagde Jay Egg, præsi- bule, Egg Geothermal Consulting, Kissimmee, Florida.'Som sådan bør geotermisk varme fortsat være vores første tilbud til kunder i både kommercielle og private applikationer.Vi kan blive overrasket over, hvor nemt det er at sælge et produkt, der har så mange eksklusive fordele.' Geotermisk er fortsat noget, industrien tror på, og en ferie som Earth Day viser yderligere- sager dens fordele som vedvarende energi. Som entreprenør, hvis markedet er rigtigt, er det måske på tide at overveje at udstyre din virksomhed med kompetencer og udstyr, der er nødvendigt for at begynde at tilbyde geotermiske løsninger. Originalen er fra http://www.achrnews.com/articles/134896-geothermal-interest-spans-all-ages-on-earth- dag-2017