NEWS

Geotermisk interesse spænder over alle aldre på Jordens dag 2017

Visninger:0     Forfatter:Site Editor     Publiceringstid: 2017-04-26      Oprindelse:Websted

Den 22. april fejrede mennesker over hele kloden Jordens dag.Denne ferie tjener som en påmindelse for mange om det
vi alle er nødt til at gøre vores del for at bevare planeten. Mens nogle planter træer, genbruger eller renser parker, er HVACR
industri fremhæver styrken af ​​geotermisk opvarmning og afkøling.

En jordvarmepumpe, eller jordvarmepumpe, overfører varme til eller fra jorden og bruger jorden
som varmekilde om vinteren eller køleplade om sommeren.På grund af dens brug af den varme, der genereres af jordens
kerne er geotermisk energi i vid udstrækning anerkendt som en vedvarende energikilde.

Når forbrugere søger vedvarende komfortløsninger, er geotermisk derfor ofte entreprenørers førstevalg.

MILLENNIALS VS.BOOMERE

Millennials er kendt for at være konstant forbundet til internettet, hvilket har givet dem navnet nettet
generation.Derfor er millennials tilbøjelige til at udføre omfattende research, før de foretager en investering eller
køb.

'Millennials har overhalet og er nu muligvis den største gruppe af forbrugere i landet,' sagde Tim
Wright, national salgschef, Enertech Global LLC.'De er også de mest teknologikyndige inden for generationerne.
Selvom de bærer gæld, har de stadig en tendens til at se på alle deres muligheder, når det kommer til teknologier.Mens
investeringsafkast [ROI] spiller ind, de ser også på, hvordan de påvirker miljøet.'
Tim Litton, direktør for marketingkommunikation, WaterFurnace Intl.Inc., sagde geotermisk er en perfekt pasform til
millennials.

'Millennials har en tendens til at være mere villige til at betale for bæredygtighed, er bedre uddannede og teknologielskende – hvilket er smukt
meget den ideelle geotermiske kunde,' sagde Litton. 'Vi arbejder på at nå denne befolkning tidligt, så når de
begynder at lede efter måder at konditionere deres hjem på, de er allerede klar over fordelene ved geotermiske varmepumper
give.'Men selv med al deres forskning og kærlighed til alt det teknologiske, ender mange millennials med at vælge
ud af et geotermisk køb på grund af økonomiske årsager. Derfor er det faktisk mere etableret og finansielt.
socialt sikre babyboomere, der udgør den største procentdel af geotermiske kunder.

'Mens mange identificerer millennials som værende mere energibevidste, tror jeg, at energibesparelserne er vigtige for
baby boomer generation også,' sagde Chas Kerin, seniortræner, Bosch Thermotechnology Corp. 'Også luksusen
faktor, som geotermiske enheder giver, er en større motivation for denne generation.'

Steve Smith, præsident og CEO, Enertech Global LLC, bemærkede, at størstedelen af ​​Enertechs geotermiske kunde-
mers er babyboomere.

'Størstedelen af ​​vores kunder falder i aldersgruppen 55-64,' sagde Smith.'Vi tror på, at dette udvikler sig hurtigt,
dog i høj grad på grund af millennials' besættelse af forskning.Vores børn fortæller os ting, de finder i deres
forskning, og der er et skub og træk der med den informationsoverførsel.Også, som en generation, tror jeg, vi baby
boomers er miljømæssigt bekymrede, men et flertal af vores beslutninger er baseret på det faktum, at geotermisk
enheder giver et betydeligt afkast af investeringen.

'De ældre generationer har været rundt om blokken og har betalt en masse regninger,' fortsatte Smith.'De har wa-
tched gaspriserne går op og ned.De indser, at det er cyklisk.'

NY KONSTRUKTION

Dem, der søger at bygge nye hjem, er mere tilbøjelige til at identificere fordelene ved at investere i geotermisk energi, sagde
Craig Lazinsky, marketingchef, Bosch Thermotechnology.De planlægger sandsynligvis at blive i disse nybyggede
hjem i flere år og anerkender de enorme besparelser, de vil opnå i det lange løb.

Der er en anden proces, når du sælger til en person, der bygger et nyt hjem,' sagde Lazinsky.\
CustoMere, der lytter til entreprenører, forklarer fordelene ved geotermisk energi, erkender, at mens de forudgående omkostninger
er højere,det er vil spare dem penge år for år.Når de først får dette, er de mere tilbøjelige til at
jagte en geotermisk enhed.Installationsprocessen for eksisterende boliger kan være kompleks, men det er det ikke
virkelig tilfældet i nye hjem.'

Smith har fundet ud af, at den geotermiske salgsproces er nemmere, når du uddanner de nye husejere eller bygherrer
omkostningsbesparelser, energibesparelser og øget komfortniveau.

'Der er mange fordele ved geotermiske systemer, og den eneste ulempe er de højere omkostninger på forhånd'
sagde. 'Hvis vi har en halv time til at forklare alle fordelene ved geotermien, føler vi, at vi er mere tilbøjelige til at sælge kunde-
mers på det. Når vi har beskrevet, hvordan geotermi fungerer, dets fordele og de langsigtede besparelser, kunder
er mere tilbøjelige til at Træd tilbage og sig: 'Vi kommer til at være her i mange år, så dette er den perfekte mulighed
at gribe ind i vores fremtid energiomkostninger, da denne sløjfe varer evigt, og udstyret vil overstige 20-25 år.'
Der er en stor investering i løkken går ingen steder, og der er ingen udendørsenhed at forholde sig til.Når kon-
brugere er ordentligt uddannede, vi føler mere end 70 procent vil vælge geotermisk.'

VÆR UNIK

Den geotermiske installationsproces er ikke noget, som enhver entreprenør er uddannet og trænet i.De der
WHO er udstyret med de rette færdigheder og viden har helt sikkert en fordel i forhold til konkurrenterne.

'Entreprenører drager fordel af at sælge geotermisk varme, fordi det adskiller dem,' sagde Kerin.'Markedet er ikke mættet
med geotermiske entreprenører, så for dem, der tilbyder det, gør det dem anderledes, og de kunne ses som
eksperter i det markedssegment,' sagde Kerin.

Geotermisk giver entreprenører endnu en komfortmulighed at præsentere for kunderne.Derudover viser den skræddersyet
mers de er respekterede for hvert hjem eller virksomhedsejers komfortbehov såvel som miljøet.Det her
hjælper med at skabe tillid mellem kunder og entreprenører, da det viser, at entreprenører er ude efter mere end salg;
de er investeret i kundernes langsigtede velbefindende.

'Hvis jeg træder til og er kundens konsulent og fortæller dem de forskellige muligheder, de har for at varme og køle
deres hjem, vil de se dybere ind i, hvad der er tilgængeligt, hvilket skaber et tillidsbånd til entreprenøren,'
sagde Smith.'Dette adskiller dem fra entreprenører, der bare giver priser. Hvis to virksomheder sælger
geotermisk og kun én tager sig tid til at uddanne forbrugeren og gøre sig fortjent til deres tillid, det er den virksomhed, der er den ene
hvem skal gå væk med et salg.'

Derudover har mange kyndige entreprenører, der installerer geotermiske enheder, befundet sig på arbejdspladser
lave fejlene fra andre entreprenører, der ikke tog sig tid, lærte, hvordan man korrekt installerer jordvarme
systemer.

Selvom det ikke er det ideelle opkald, giver dette unikke fix-it-marked indtægter og tilbyder entreprenører en måde at konvertere
forstyrre kunder til kunder for livet.

'At sælge geotermisk varme er en måde at etablere dig selv som en højteknologisk HVAC-virksomhed,' sagde Russ Donnici, grundlægger,
Mechanical Air Service Inc., San Jose, Californien.'Forsigtigheden er, at du hellere bliver trænet godt, ellers har du det
problemer.Vi tjener faktisk flere penge på at reparere dårligt installerede geotermiske anlæg end på at installere nye.
Vi laver også ekspertvidner retsmedicinske analyser af fejlbehæftede systemer, når en retssag er involveret.'

Salg af jordvarme kan også tiltrække en mere velhavende kundebase.

'Geotermisk er et element med højere billetpriser, der er godt for enhver entreprenørs bundlinje,' sagde Litton.'Ville du hellere
bruge din tid og dine ressourcer på at sælge et $7.000 job eller et $25.000 job?Hvis du ønsker at tiltrække flere high-end
arbejde, geotermisk er et produkt, du bør bære.'

Rob Minnick, præsident og CEO, Minnick's Inc., Laurel, Maryland, er enig og siger, at nogle mennesker er villige til at
bruge flere penge på et sundere livsmiljøs navn.

'Vi fokuserer på at gøre hjemmene sundere, mere komfortable, sikrere og effektive,' sagde han.'Nogle vil bruge mere
penge til at bo i sundere hjem, da de ser disse udgifter som en investering og ikke en omkostning.'

OMKOSTNINGER I KERNEN

Mens nogle entreprenører har haft stor succes med at sælge geotermisk udstyr, har andre ikke.

De højere forudgående omkostninger ved geotermiske systemer holder nogle entreprenører tilbage fra at dykke ned i geotermiske systemer
teknologi, fordi deres salgsdemografi ikke er opsat på at bruge mere, end de skal på deres HVAC
enheder.

'Geotermisk energi er vedvarende, men det er dyrt,' sagde Donnici.'Medmindre kunder er dedikerede til at blive grønne og
har et solcelleanlæg eller en stor disponibel indkomst, er de uvillige til at betale de ekstra penge.'I vores
område, det har vi fandt ud af, at 90 procent af de mennesker, der oprindeligt viser interesse for geotermisk varme, faktisk vælger høj-
effektivitet, konventionel systemer på grund af omkostningshensyn.'

Bare fordi kunderne ønsker at være grønne, betyder det ikke, at de har råd til at forkaste de nødvendige greenbacks-
sarligt til dække omkostningerne.

'Omkring 25 procent af vores kunder er interesserede i grønne teknologier, og af dem er omkring halvdelen af ​​dem
rent faktisk købe grønne teknologier,' sagde Matt Bergstrom, præsident, Thornton and Grooms Heating & Air Con
-konditionering, Farmington Hills, Michigan.'Vi lavede en masse research og endda noget træning, men besluttede ikke
at hoppe på geotermisk vogn på dette tidspunkt.'

Men ikke alle står over for denne udfordring.Nogle virksomheder har stor succes og profit vækst med
deres geotermisk salg.Som et resultat hævder disse succesrige geotermiske virksomheder, at geotermisk bør
være den første tilbyde, du giver kunder på grund af dets langsigtede omkostninger og miljømæssige fordele.

'Geotermiske varme- og kølesystemer er mesterværkerne inden for HVAC-teknologi,' sagde Jay Egg, præsi-
bule, Egg Geothermal Consulting, Kissimmee, Florida.'Som sådan bør geotermisk varme fortsat være vores første
tilbud til kunder i både kommercielle og private applikationer.Vi kan blive overrasket over, hvor nemt
det er at sælge et produkt, der har så mange eksklusive fordele.'

Geotermisk er fortsat noget, industrien tror på, og en ferie som Earth Day viser yderligere-
sager dens fordele som vedvarende energi.

Som entreprenør, hvis markedet er rigtigt, er det måske på tide at overveje at udstyre din virksomhed med kompetencer og
udstyr, der er nødvendigt for at begynde at tilbyde geotermiske løsninger.

Originalen er fra http://www.achrnews.com/articles/134896-geothermal-interest-spans-all-ages-on-earth-
dag-2017


Guangzhou SPRSUN New Energy Technology Development Co., Ltd.

Professionel varmepumpeproducent siden 1999
No.15 Tangxi Road, Yinsha lndustrial Park, Xintang, Zengcheng , Guangzhou, Guangdong, China, 511338

Kontakt SPRSUN. 7/24 Support. Vi svare med det samme!

Tel: 0086-20-82181867
Mobil: 0086-18933985692
WhatsApp: 0086-18933985692